Webdesign

Wij creëren, ontwikkelen en onderhouden veilige websites die naadloos aansluiten op jouw bedrijf. Je hebt eenvoudig de mogelijkheid om zelf teksten en afbeeldingen aan te passen, zonder dat je daarvoor onze hulp hoeft in te schakelen.

Kennismaken


We bespreken je wensen en bekijken voorbeelden die jij aanspreekt.

Aanleveren


Je stuurt logo, foto’s en eventuele teksten op

Eerste opzet



Wij bouwen de eerste versie van je website in een testomgeving.

Eerste indruk



Je bekijkt de website en geeft feedback op de opzet.

Finetunen


We verwerken je opmerkingen tot jij helemaal tevreden bent.

Live


De website gaat online en is voor iedereen zichtbaar.

Werk waar we trots op zijn

Meer weten?

In onze blogs vertellen we je graag meer over webdesign.

14 mei 2025
Zelf bloggen op je website: slim, eenvoudig én goed voor Google
28 april 2025
Website op maat laten maken: zo doen wij dat
14 april 2025
Een goede website: jouw digitale eerste indruk
7 mei 2025
Maak van jouw mijlpaal een blijvende herinnering met een themakrant
7 mei 2025
Als ondernemer wil je maar één ding: opvallen bij de juiste doelgroep. En of dat nou via een flyer in de brievenbus is of een post op LinkedIn – het gaat om zichtbaarheid. Bij De Bunschoter geloven we in de kracht van combinatie: drukwerk én online communicatie. Want waarom kiezen als het samen juist sterker is?
5 mei 2025
Bouwhekdoeken: onmisbaar voor bouwbedrijven, evenementen en verbouwingen Wanneer je denkt aan bouwhekdoeken, denk je misschien meteen aan bouwbedrijven. Maar wist je dat deze veelzijdige doeken ook perfect zijn voor evenementen en verbouwingen? In deze blog bespreken we de vele toepassingen van bouwhekdoeken en waarom ze onmisbaar zijn voor diverse situaties.
2 mei 2025
Personeel werven, product promoten?
1 mei 2025
In het digitale tijdperk waarin we leven, heeft reclame zich voornamelijk verplaatst naar online platforms. Sociale media, websites en digitale advertenties zijn overal om ons heen. Maar betekent dit het einde van gedrukte reclame? Absoluut niet! Drukwerk blijft een krachtig middel om de aandacht van consumenten te trekken en effectieve reclameboodschappen over te brengen.
Meer berichten

Samen iets moois creëren?